luni, 14 iunie 2010

Tipare - creti pe linia bustului

 Analiza tiparului:
Din model vedem că dispar pensele de pe umăr şi din talie şi apare o pensa laterală sub bust. Pe latura de superioară a pensei observăm că apar creţi.
Pentru a începe modelul, copiem tiparul de bază (de la umăr pana la linia taliei) şi începem modificarea.








 Cu bleo am desenat linia unde vrem să apară noua pensă, cu mov am desenat noul contur iar cu roşu am desenat tiparul final.

Etapa 1:




















1 Am trasat linia unde vom avea noua pensă (linie bleo);
2  Conturul de deasupra liniei l-am rotit spre stânga iar cel de sub linie tot spre stânga (contururile mov).

Etapa 2:






















Am imarţit zona de sus a tiparului in mai multe părţi.


Etapa 3:


























Etapa 4:






















La etapele 3 şi 4 am rotit contururile spre dreapta.


Tiparul final:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu