luni, 14 iunie 2010

Tipar - creţi pe linia de închidere

 Analiza modelului:
Din model se vede că dispar toate pensele şi apare o zona încreţită (reprezentată prin  zig-zag). Tot din model reiese că tiparul nu este simetric (adica nu putem lucra pe o singură jumatate de tipar).
Pentru a începe modelul, copiem tiparul de bază (de la umăr pana la linia taliei) şi începem modificarea.









Cu bleo am desenat linia unde vrem să apară linia de inchidere, cu mov am desenat noul contur iar cu roşu am desenat tiparul final.

Etapa 1:




















În prima etapă am desenat doar linia după care se taie tiparul.



Etapa 2:

   În partea de sus a tiparului: am copiat conturul din stânga liniei bleo şi l-am rotit  spre stânga.
Din vârful pensei din dreapta am dus o linie ce intersectează linia bleo, conturul aflat deasupra liniei desenate anterior, l-am rotit spre dreapta până ce pensa de pe dreapta umăr dispare. Apoi am luat conturul de sub linie şi l-am rotit spre dreapta până când pensa dreapta-jos dispare.






Tiparul final:

Un comentariu: