luni, 14 iunie 2010

Tipar - transfer pense de pe umar si talie

 Analiza modelului:
După cum observăm din model, pensele de pe umăr şi din talie dispar şi apare o singură pensă, pe diagonală.
Pentru a începe modelul, copiem tiparul de bază (de la umăr până la linia taliei) şi începem modificarea.









Cu bleo am desenat linia unde vrem să apară noua pensă, cu mov am desenat noul contur iar cu roşu am desenat tiparul final.

Etapa1:


  













Am copiat conturul de deasupra liniei bleo şi l-am rotit spre stânga până când pensa de pe umăr dispare în totalitate, apoi am copiat conturul de sub linia bleo şi l-am rotit spre dreapta până când pensa din talie se închide de tot. In acelaşi timp se conturează noua pensă, plasată pe direcţia pe care am ales-o noi.



Tiparul final:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu