luni, 14 iunie 2010

Tipar - cute pe răscroiala gâtului

Analiza modelului:
 Din model observăm că dispar pensele de pe umăr  şi apar cute pe răscroiala gâtului.
Pensele de jos rămân la locul lor.
Pentru a începe modelul, copiem tiparul de bază (de la umăr pana la linia taliei) şi începem modificarea.













Cu bleo am desenat liniile după care vrem să modificăm tiparul, cu verde şi portocaliu am desenat 2 noi contururi iar cu roşu am desenat tiparul final.

Etapa 1: 






















Am trasat o linie după care vom muta pensa de pe umăr (linia bleo).


Etapa 2:




















1 Am rotit spre stânga conturul de deasupra liniei bleo;
2 Partea de sus a tiparului am imparţit-o  în 2 parti (contur portocaliu şi contur verde)


Etapa 3:


























Etapa 4:






















La etapele 3 şi 4 am rotit contururile spre dreapta. Al doilea contur l-am rotit până a ajuns în punctul iniţial (al tiparului de bază).

Tiparul final:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu