joi, 17 iunie 2010

De retinut

1. In toate tiparele am folosit dimensiunile mele. Voi daca veti dori sa va faceti propriul tipar de baza, va trebui sa folositi propriile voastre masuri. Eu am pus si acele marimi doar ca un exemplu pentru voi si ca un fel de orientare sa vedeti cam cat trebuie sa vadea  (in linii foarte mari).
2. Nici un tipar de baza nu contine rezerve. Rezervele se pun abia dupa ce ati terminat fiecare contur in parte.

3. Unde am scris “constanta” inseamna ca valoarea din tabelul meu se potriveste si la voi (le alegeti voi intre limitele puse de mine). Ex: Inclinarea umarului la spate (constanta (1÷1,5), am luat 1,5). Eu am folosit 1,5, voi puteti lua orice valoare intre 1 si 1,5.
4. Inaltimea soldurilor este 20 pentru grupa de marimi I-A . Cel mai bine va masurati acea dimensiune. La mine s-a potrivit. Sau poate am sa va vorbesc eu alta data exact cum sta treaba cu aceasta dimensiune. Pana una alta voi sa o masurati.
5. Cand faceti o adaptare dupa model trebuie sa aveti grija ca toate laturile unui contur sa ramana constante ca valoare numerica cu exceptia cazurilor cand vrem sa facem creti, sau cute, sau chestii de genul asta.Si in cazul cutelor, cretilor, etc, modificam doar latura pe care aplicam cretii, etc, restul laturilor raman constante ca valoare numerica, chiar daca isi modifica forma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu